Veelgestelde vragen: opwaarderen/uitbetalen
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn uitbetaling ontvang?Was dit nuttig?
- Waarom duurt het langer dan een uur voordat ik mijn uitbetaling ontvang?Was dit nuttig?
- Ik heb mijn uitbetaling na 24 uur nog niet ontvangen, hoe kan dat?Was dit nuttig?
- Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?Was dit nuttig?
- Waarom staat er standaard €0,01 cent weergegeven wanneer ik een nieuwe IBAN wil wijzigen?Was dit nuttig?
- Kan ik ook meer dan €0,01 cent opwaarderen als ik mij IBAN wil wijzigen?Was dit nuttig?
- Waarom zie ik mijn gestort €0,01 cent niet terug in mijn wallet?Was dit nuttig?
- Waarom moet ik allerlei documenten aanleveren?Was dit nuttig?
- Waarom willen jullie mijn bankafschrift of energierekening zien?Was dit nuttig?
- Wat is de Wwft?Was dit nuttig?
- Waarom zie ik Trustly op mijn rekeningafschrift en geen TOTO Online BV?Was dit nuttig?
- Ik heb geld overgemaakt van mijn account naar mijn rekening. Wanneer ontvang ik mijn geld?Was dit nuttig?
- Ik zie twee verschillende referenties op mijn bankafschrift staan, wat is het verschil?Was dit nuttig?
- Ik heb geld gestort vanaf een andere bankrekening. Wat nu?Was dit nuttig?
- Waarom kan ik geen geld storten in mijn wallet?Was dit nuttig?
- Welke betaalmogelijkheden zijn er?Was dit nuttig?
- Kan ik met een buitenlands rekeningnummer, creditcard of gezamenlijke rekening geld storten op het account?Was dit nuttig?
- Ik heb een bedrag gewonnen, maar die staat nog niet in mijn wallet. Hoe kan dat?Was dit nuttig?