Klachten zijn zowel mondelinge als schriftelijke uitingen van ontevredenheid, over een geleverde dienst of over een handeling van (een medewerker van) Nederlandse Loterij. Klachten hebben bijvoorbeeld betrekking op de uitbetaling van een prijs, het spelsysteem, de technische werking of de aanmeldprocedure maar ook op de service van TOTO en de Klantenservice.
Neem hierover in eerste instantie contact op met de klantenservice van TOTO via de volgende opties:
Wij zijn via Facebook Messenger 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. Op de klantenservice-pagina kun je zien wat de gemiddelde reactietijd is.
Wij zijn via X 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. Op de klantenservice-pagina kun je zien welke chatkanalen beschikbaar zijn en wat de gemiddelde reactietijd is.
Wij zijn 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar op ons telefoonnummer 070 - 550 08 05 tegen normaal tarief.
De klacht wordt binnen 72 uur geregistreerd en de ontvangst door TOTO wordt aan je bevestigd. De klacht zal zo spoedig mogelijk worden afgehandeld, maar uiterlijk binnen acht weken na ontvangst. Aan de behandeling van een klacht door de Klantenservice zijn geen kosten verbonden.